Devlet yalan söylemez.
Dün 17 ağustos büyük depremin yıldönümüydü. Bu depremden sonra bir çok deprem daha yaşadık sayıları belli olmayacak biçimde gene öldük. Devlet nedense o günde bu günde ölenleri az göstererek ölümler üzerinden masumiyet kazandığını sanıyor. 17 ağustos depreminde depremin ilk gününden itibaren Sakarya, Gölcük, Kocaeli bölgelerini gördüm. O günün devleti ölenlerin sayısını 17.000(On yedi bin) diye açıkladı. Oysa matematik bilen bizler ve mühendis arkadaşlarım bu sayının […]