Büyüdük ama adaletli dağıtamadık.
Türkiye yüzde yedi büyüdü. Kim diyor? TUİK. Haklıdır evet Türkiye yüzde 7 büyümüştür. Ekonomi alanım değil ama düşünen, hesap kitap bilen, yüksek matematik okumuş, mühendis olmuş vatandaş olarak bu büyümeden ne anladığımı benim gibi ekonomiden anlamayanlara çok basit anlatayım. Büyüdük ya, büyümek demek artı değer demektir. Yani ülkenin kasasına paralar girdi bu paralar ülkenin halkına refah olarak yansıyacak demek. Yansıdı mı? Evet yansıdı. Örnek verelim: […]