Kim emperyalizme karşı?
Bana göre ABD’den dost olmaz ama karşılıklı çıkarlar gözetilerek müttefik olunabilir. Bu gün ülkemizde özellikle Akparti seçmeninin büyük çoğunluğunda ABD düşmanlığı yaygındır ve sayın Erdoğan’ın da ABD’ye ve emperyalistlere karşı verdiği kahramanca mücadeleden söz edilir. Oysa gerçek böyle midir? Bir bakalım. Bunu yazarken, okuyan, basını sıkı takip eden, zaman zaman dış basını Türkçeleştirerek takip eden bir mühendis ve siyasetçiyim. Yani ortalama bir yurttaşım. Gördüğüm şu. […]