Selamünaleyküm…
Sene 1974, Kırklareli Atatürk Lisesi birinci sınıfa gidiyorum. Sınıf arkadaşımla birlikte saçlarımızı kestirmek için köfteci Küçük Mustafa’nın sokağında, can arkadaşım Bülent’in tekel bayi yanındaki berbere (yıllar geçti berberin adını hatırlayamadım) saçlarımızı kestirmek için gittik. Kapıdan içeri girince ben Kırklareli’ne yeni gelmiş Tokat’lı olarak ”selamünaleyküm” dedim. Benim boy 1.60 m, karşımda berber abi 1.85m. Berber makas elinde şöyle bir tepeden bana baktı ve dediki; -Sen hangi […]