Haziran 24, 2026

Köpürürsem şerefsizim.

ile mehmet yüceer

Eskiden CHP’ nin çeşitli kademelerinde görev yapan dostlarla zaman zaman sohbet ediyoruz.

Ne olacak bu memleketin halinden ”Ne olacak bu CHP’ nin haline” gelmiş durumdayız.

Ben görüşlerimi butlan yönetimi geldiğinden bu yana çok net söyledim.

10 temmuzu bekliyorum ve kurultay yapılmazsa CHP ‘den istifa edeceğim demiştim.

Bazı dostlar diyor ki CHP’ ye sahip çıkalım Özgür Özel ve ekibi bıraksın sokağı halkı gelsin Kılıçdaroğlu’nun yanına otursun.

Eskisi gibi görevine devam etsin partide birlik beraberlik böylece sağlanmış olur.

Bu arkadaşlar ya dünaydan haberleri yok ya da Kılıçdaroğlu’nun butlan olayını tam anlayamamış durumdalar.

Ya güzel arkadaşlar adam önce İstanbul da beş bin polisle CHP’ nin kapısını bacasını kırdı ve orayı işgal etti.

Bu da yetmedi Ankara genel merkez binasının camını çerçevesi kırılldı parti işgal edildi.

O da yetmedi tutuklu bulunan eski yol arkadaşlarını bürokratların tamamını hırsız ilan etti.

Üstelik onu göreve getirenlerin mahkeme kararını beklemeden.

Böyle birinin CHP diye bir derdi, ülkenin menfaati, halkın çıkaraları diye bir kaygısı olabilir mi?

Size bir olayı hatırlatayım.

Hani Hitler Avrupayı kasıp kavuruyor ve işgal için Arnavutluk sınırına dayanmış.

Kahvede halk Hitler geliyor şöyle yapıyor böyle yapıyor diye sohbet ediyor.

Bu sohbete kulak veren yaşlı bir ihtiyar da konuşulanları dinliyor.

Aadamın biri diyor ki ”Hitler’in işgali falan neysede yaşlıları sabun yapıyormuş o iş kötü” dediğinde yandan ihtiyar diyor ki ” Ulan o Hitler gelsin beni sabun yapsın köpürürsem şerefsizim”

Şimdi güzel arkadaşlar partiyi bu kadar hırpalayan, darmadağın eden Kılıçdaroğlu o koltukta oturduğu sürece ne CHP’ ye ne de onun olduğu yere oy verirsem elim kırılsın gözüm körolsun.

Evet yeni parti kurulur orada yerimizi alırız gider üye oluruz.

Olmadı mı demokraside çare tükenmez elbette demokrasi kalırsa.

AKP adayı dışında başka bir alternatif çıkarmadı mı, 1994′ ten beri sayın Erdoğan’la yaşıyoruz onunlada yani AKP iktidarıyla da ömrümüzü tamamlarız.